Your New Messages to Jennifer Katharine Gates - Amir Alipour

Your New Messages to Jennifer Katharine Gates - Amir Alipour

Thursday, January 14, 2016

Persian Posts 5 - jennifer katharine gates number

امروز 29 بهمن 1392 ساعت 11:45 صبح، یک مردی زنگ زده بود من شماره رو که نگاه کردم به نظرم تهران اومد ، شروع به صحبت کردم دیدم که داره انگلیسی صحبت می کنه
گفت jennifer number
من گفتم No
و قطع کرد
شماره رو دوباره نگاره کردم، این بود
92412660387 +
از پاکستان بود.

یه روز پیش هم از کشور غنا زنگ خور داشتم.  233266181459 +

آخر شب بود، با پشتیبانی سایت جدید فیش-حج که راه انداختم آنلاین بودم که به سرم زد یه سلامی بدم به کاربری که تازه اومده بود تو سایت، اون طرف هم جواب داد و خیلی خوشش اومده بود و تعجب کرده بود که چطوری می تونه چت کنه با اینکه ثبت نام نکرده و ...
معرفی کرد غزل بود، گفت سن اش از من بزرگتره، صحبت از همه چیز شد و در آخر به استخاره من رسید که در مورد دختر بیل گیتس بود.
برداشتی که من از حرفاش داشتم می گفت طبق علوم غریبه و منطق بهش می رسی. ولی یه اما هم داشت می گفت: آخه یکم سرو وضعت رو عوض کن. ( افسانه هم که از نائین پیامک داده بود همین نظرو داشت ، می گفت خیلی بچه مثبتی!!، از سایت دیده بود و پیامک داده بود که :حقیقت داره که شمادختربیلگس رادوست دارین)

موقع خداحافظی هم گفت:
امیدوارم ایام به کامت باشه و عروسیت دعوت کنی یادت نره
من میخوام مهمون افتخاریت باشم ... ویزا هم واسم بگیر و بلیط و اینا
منم حتما" میام عروسیت با دختر بیل گیتس

No comments:

Post a Comment