Your New Messages to Jennifer Katharine Gates - Amir Alipour

Your New Messages to Jennifer Katharine Gates - Amir Alipour

Thursday, January 14, 2016

Persian Posts 4 - دختر بیل گیتس : منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

امشب هم مثل همه شب ها داشتم طراحی سایت انجام می دادم، ساعت از 2 شب گذشته بود، گوشیم زنگ خورد، شماره رو که نگاه کردم اولش 913 آخرش 1356 بود، به نظرم آشنا اومد، جواب که دادم، جوونی بود که گفت شما شوهر دختر بیل گیتس هستین و بعد خندید و البته بهتره بگم خندیدند و به خنده اونها من هم خنده ام گرفت.
یه چند کلامی گفت و کلی خندیدند و قطع شد.
از این تماس ها زیاد دارم.
از انگلیس زنگ زده بوده و انگلیسی صحبت می کرد و می گفت که این عکسی که با جنیفر کاترین داری رو از روی اینترنت پاک کن، من هم گفتم مگه یه دونه اس که پاک کنم و ... .



از هند، بنگلادش، آفریقا تماس می گیرن و دنبال کار اند، و می گن که توی مایکروسافت یه کاری براشون ردیف کنم.
از هند کسی هست که عکس من و جنیفر کاترین رو ترکیب می کنه و توی فیسبوکش می گذاره و لایک و کامنت و ...
چندتایی هستن که اس ام اس و ایمیل می دن و ...
توی فیسبوک و توئیتر چند باری این قضیه داغ شده.
چند تا وبلاگنویس به این موضوع پرداختن و مطلب در موردش نوشتن.
از روزنامه شرق زنگ زده بودن و می خواستن مصاحبه کنن که گفتم سوالاتشو برام ایمیل کن.
خود وبلاگ دختر بیل گیتس توی بلاگر هم که بخش نظرات داره و کلی نظر میاد
و ....
امشب تصمیم داشتم که عکسمون رو با اسب ترکیب بزنم و بگذار روی اینترنت، هر چیه خانم مون سوارکاره !!!

چند روز پیش هم که کلمات مورد جستجو وبلاگ دختر بیل گیتس رو نگاه می کردم، عرب ها به بیل گیتس، بیل غیتس می گن.
از این حرف ها و داستان های عشقی و قشنگ زیاد دارم که بزنم و متقاعدتون کنم که می خوامش و چنین است و چنان، اما من دختر بیل گیتس رو می گیرم، تو وایستا تماشا کن.
اینارو گفتم که بگم : "دیدی که رسوا شد دلم"
ویرایش:
نظرات جالب:
گلی: من این عکس رو قبلا دیده بودم، پس تویی! من کلی پشت سرت حرف زدم! گفتم نیگاش کن دستشو کرده تو جیبش گذاشته دختره خودش چمدونشو بیاره! آخه به تو هم میگن مرددددددد؟!!

No comments:

Post a Comment