Your New Messages to Jennifer Katharine Gates - Amir Alipour

Your New Messages to Jennifer Katharine Gates - Amir Alipour

Tuesday, December 21, 2010

jennifer katharine gates


jennifer katharine gates


منم سرگشته حیرانت ای دوست
کنم یکباره جان قربانت ای دوست


تنی نا ساز از شوق وصل کویت
دهم سر بر سر پیمانت ای دوست


دلی دارم در آتش خانه کرده
میان شعله ها کاشانه کرده


دلی دارم که از شوق وصالت
وجودم را زغم ویرانه کرده


من آن آواره بشکسته حالم
زهجرانت بتا رو به زوالم


منم آن مرغ سرگردان و تنها
پریشان گشته شد یکباره حالم


زهر سر بر سر سجاده کردم
دعایی بهر آن دلداده کردم


زحسرت ساغر چشمانم ای دوست
زبان از یکسره از باده کردم


دلا تا کی اسیر یاد یاری؟
زهجر یار تا کی داغ داری؟


بگو تا کی زشوق روی لیلی
تو مجنون پریشان روزگاری؟


پریشانم، پریشان روزگارم
من آن سرگشته ی هجر نگارم


کنون عمریست با امید وصلت
درون سینه آسایش ندارم


زهجرت روز و شب فریاد دارم
زبیدادت دلی ناشاد دارم


درون کوهسار سینه خود
هزاران کشته چون فرهاد دارم


چرا ای نازنینم بی وفایی؟
دمادم با دل من در جفایی


چرا آشفته کردی روزگارم
عزیزم دارد این دل هم خدایی


amir alipour - amirv60

No comments:

Post a Comment